• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Felhaborito...!!!!!!!!!!!!

    2009. szeptember 29., kedd


    En,aki elegge ritkan szoktam ideges lenni,az vagyok! :)) Jobban mondva mar nem,csak voltam...:P Egy regebb bejegyzesem szolt arrol,hogy miert is blogozok...el lehet olvasni,most nem irom le ujbol...es nem is olyan reg olvastam egy cikket a blogrol,magarom a blogozasrol...es onnan egy nagyon jooo gondolat ragadott meg,megpedig az hogy SOHA ne masoljunk be szovegeket a blogra es tegyunk ugy,mintha mi irtuk volna...vagy ha megis megtesszuk,akkor jelezzuk hogy ez a netrol van...ennel csunyabb es cikibb dolgot el sem tudok kepzelni...(kiveve ha idezetrol,vagy egyebb dologrol van szo)

    Az a szemely aki ilyesmit csinal,jobb ha nem is blogozik...mert ennek semmi ertelme sincs...ha valaki akarja ugyanazt elolvashatja a netrol is...Szerintem bena dolog az ilyesmi...elegge felidegesit az ilyen dolog. Suli teren par aprobb gondok vannak,jobban mondva nem is a sulival,hanem talan az osztalytarsak egymast kozt...na nem mindenkirol van itt szo...remelem javulni fog a helyzet,en amugy sem fogok hallgatni...helyettem nem fog donteni senki...Ez most egy ilyen egyveleg bejegyzes lett,na de nem baj! :P :))

    Legyetek jok!! :) >:D<

    4 megjegyzés:

    1. Névtelen írta...:

      egyetertek veled...csunya dolog a masolas...en szoktam idezeteket irni a bejegyzeseimbe, es mar volt olyan is h. valami erdekes cikket bemasoltam(pl. a virag horoszkoprol) de oda tettem a linket is,mert nemcsak h. csunya dolog a bemasolas de ennek jogi kovetkezmenyei is lehetnek,konnyen beperelhetnek ilyesfajta dologert,mert ez is lopasnak szamit...

      szoval NU COPIATI!!!

    1. Emi írta...:

      Nem szabad másolni!!! Cdúny dolog egyetértek... És a suliba remélem megoldódnak a dolgok. De én úgyis kiállok az álláspontom mellett, és nem izgat egyáltalán ,mit gondolnak rólam. Nekem senki nem parancsol, főleg nem egy két eszement osztálytársam!!!

    1. Maresz írta...:

      Teljesen egyet értek veled. Én is olvastam már olyan bejegyzést, amit megtaláltam már máshol - hivatalosabb helyen. De nem szóltam, mert kellemetlen a leleplezés. Én, te és mi, amit tehetünk: becsületesen betartani a szabályokat. Hátha, megszivleli más is...:). Egyébként örülök, hogy más is észreveszi ezt:)).

    1. Dusy írta...:

      helyes :) hiszen a blog az arról kell szóljon aki késziti aki csinálja nincs szükség arra, hogy más szavait olvassuk....elvégre a legtöbb ember azért blogozik , hogy a saját véleményeit ossza meg mássokkal....akik pedig olvassák azok őt szeretnék megismerni és nem egy a netről másolt....lopott szöveget...örülök, hogy közös véleményen vagyunk és h te szová is tetted :) puszi csajszika:*>:D< kivánom, hogy oldodjanak meg a sulis gondjaid :) vigyázz magadra :*