• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Rég...

    2010. február 16., kedd
    ...nagyon reg nem blogoztam...azt hiszem hogy tobb mint egy honapja...:P de oszinten megvallva semmi kedvem hozza...egyesek blogjat olvasva ertelmetlen dolgokrol irnak,legalabbis az en nezopontombol nezve...nem akarok senkit sem megbantani...aki magara erti,az privat nyomon...
    Miota nem irtam sok mindent tortent velem...boldog vagyok es kiegyensulyozott...ezt masok is megemlitettek nekem...:D ...lattam hogy egyesek irtak a valentin naprol...nekem nagyon nagyon jooool telt...eletem egyik legszebb valentin napja volt...>:D<
    Volt januarban a szalagavatom is,ami szamomra kulonleges es felejthetetlen volt...es remelem nem csak szamomra...erdekes es gyonyuru erzesek is kavarogtak bennem...megkaptam a szalagot...mostmar igy is felnott vagyok...:P az eloadas is nagyon szepre sikeredett...az osztalytancunk foleg...:D meg hetekre ra is kapunk dicsereteket...:D nagyon jol esik...szamomra egy nagyon kedves ember is eljott...mikor meglattam sirtam...:D annyira orultem neki...>:D< (megjegyzem hogy eloadas alatt is elsirtam magam...de ezt csak kevesen tudjak...en mar csak ilyen vagyok...)
    Aztan a masik dolog hogy elkezdodott az erettsegi,igaz hogy csak a szobelik...de akkor is...en holnap kerulok sorra,holnap romanozok...meglatjuk hogy fog sikerulni...aztan penteken pedig a magyar lesz nekem...ha van idotok es eszetekbe jutok szoritsatok nekem...;) koszonom szepen >:D<
    ...majd meg jelentkezem... :)

    3 megjegyzés:

    1. Dusy írta...:

      hehe épp most jöttem a magyar szóbeliről sok sikert neked is :)

    1. Ferencz Adél írta...:

      Szivembol szoltal:) Annyira jo ez a bejegyzes. Oszinte... igaz... helyenkent bolcs... tetszik!
      Olellek draga Andi :)